12 Haziran 2017 Pazartesi

Yaz Tatili Günceli

Merhaba, arkadaşlar. Nasılsınız? Yaz tatiline girdik sonunda, gerçi hala LYS döneminde olan arkadaşlar var onlara da başarılar diliyorum. Fightiiing!!! 

Ee, malum yaz tatili. 3 aylık güzel bir dinlenme süreci bekliyor bizi. İlk bir iki hafta yatın derim ben size. Tüm o okulun stresini atın gitsin. Güzel güzel uyuyun. Ardından bir iyicene plan yapın. Yalnız "İnsan plan yapar, Tanrı gülermiş." derler ama yine de neler yapmak, okumak, izlemek istediğinize dair güzelce notlar alın kendinize. Kurslara gidin, kendinizi geliştirin. Gezin, tozun, eğlenin. Boş geçirmeyin yani. 

Normalde bu günceli 25'inde atmayı planlıyordum ama uzun süre güncel vermeyince şimdi atmak istedim. İlk olarak I Love Yoo'dan başlayalım. Güzel bir webtoon. Line Webtoon'a geldiğinden beri okuyordum, çeviren biri de olmayınca ben başlamak istedim. 0. bölümü bir sürü hata olunca onun v2'sini ekledim; 1. ve 2. bölüm hazır. 3. bölümün çevirisi de bitti. 11. bölüme kadar geldiği için onda güncele gelmeden başka bir seride ilerlemek istemiyorum. O nedenle bundan sonraki günceller de I Love Yoo ile alakalı olacak. Belki araya bir iki manga eklerim. Bir diğer seri ise Boku wa Nande demo. Güzel, hoş bir havası var. Filmi izlemediğim için bilmiyorum ama okuyanlar 50 İlk Öpücük filmine benzetmişler. Bunda sadece 1. bölüm var. Orijinalinde 6, İngilizce'de 4. bölüme geldi. I Love Yoo bittikten sonra hemen buna başlayacağım. Son olarak da Atashi no Banbi. Taa bu çeviri blogunu açmadan önce bile çevirmeyi düşündüğüm bir seriydi. Bittiği için sıkıntı yok ki manga da 4 bölüm o nedenle vakit buldukça ona başlarım.

Bunların dışında başka seriler de var elbet :D Living no Matsunaga-san iki bölüm çıktı İngilizce'de. İlk bölümün editi bitmek üzere. İkincisinin çevirisine başlarım bir ara. Jui-san'ın diyalogları bir hayli uzun. Allah'tan sayfaları az ama yine de çevirisinde en uğraştırıcı olan o. Yarısından çoğu bitti çevirinin. O da artık bir sonraki güncele. 

Benden bu kadar. Sağlıcakla kalın~