19 Mart 2017 Pazar

İndirme Linkleri ve Yeni Mangalar Üzerine Güncel

Merhaba arkadaşlar. Biraz geç bir saatte olan bir güncel oldu ama... Şu anda tamamlanan 2 oneshot ve devam eden bir mangamız var. Ki Fujiwara-kun keşke çevirmeseydim diyorum bu aralar. Çünkü Chibi Manga ilk bölümü yayımlayalı neredeye bir yıl oluyor. Ben de başka bir grup daha buldum ama onlar bu mangayı gelecek projeler kısmına koymuş. Hangisi yeni bölüm verirse ondan devam ederim artık.

Bir başka konu ise yeni manga: Hajimari no Ao. Çevirisi tamamlandı, sadece batoto ve manga tr'ye koyulması kaldı. Güzel bir mangadır. He he :D Birazdan onun yazısını da eklerim.

İndirme linkleri. Sonunda açtım hesabı megadan. Hajimari hariç 3 mangayı da koydum bile. Onların linklerini hem mangalara hem de bu sayfaya eklerim. Hajimari'nin ki de yarın gelir artık.

Şu anda devam eden proje Ichikyuu. O da Fujiwara-kun hariç diğer mangalar gibi bir oneshot. Şu anda 4'te birini tamamladım. Onu da en kısa sürede bitirmeye çalışacağım.

Gelecek projelerden de küçük bir şeyler yazayım bari: Clear Color, Sono Omokage Shitteru ve Sky Claw. Tahmin edilebileceği gibi onlar da oneshot. Sky Claw hariç diğer mangaların scanleri hazır. Onlar da yakında gelir.

 Şimdilik benden bu kadar. Sağlıcakla kalın.




Ookami Kyoudai to Akazukin-chan (Oneshot) MEGA
Fujiwara-kun wa Daitai Tadashii 0 MEGA
Boku no Negai Kanau Nara (Oneshot) MEGA